Падіння найбільшого місячного метеорита за всю історію

Найбільший метеорит за всю історію спостережень зіткнувся з Місяцем 11 вересня 2013. Аналізом даного метеорита і його наслідків зайнялися астрономи з університету Севільї.

Була проведено розрахунки на основі даних аналізів, які згодом лягли в основу роботи, опубліковану в журналі Monthly Notices of the Royal Astronomical Society. Як заявляють учені, маса метеорита склала близько 400 кг.

Для спостереження за падінням були задіяні два телескопа, встановлені в обсерваторії на півдні Іспанії. На підставі аналізу вченим вдалося встановити потужність спалаху, яка склала 15 тонн тротилового еквівалента.

Тривалість спалаху 8 секунд, світловий потік якої виявився потужнішим полярної зірки. Швидкість падіння метеорита за результатами аналізу склала близько 60 тис. Км. на годину