Наукові фільми про космос

Sciencedebate2008 пропонує добірку найбільш яскравих науково-популярних фільмів про космос, які були зняті за останнє десятиліття.

Фільм - Все про космос. (The Complete Cosmos).

Виробництво: York Films LTD. Країна: Великобританія. Сценарій: Девід Тейлор. Рік випуску: 1998. Тривалість: 4 години.

Фільм з гордістю можна назвати астрономічної відео-біблітекой. Вся наша сонячна система і галактика "Чумацький шлях" представлена ​​в декількох епізодах фільму. Будова Сонця і його фізико-хімічні процеси з наступним впливом на планети, які обертаються навколо нього.

Наукові фільми про космос

Яким чином відбувається формування нових планет і зірок? Що за "Чорні діри" і яким чином вони здатні поглинути цілі галактики? Комп'ютерна графіка дозволила надати чудову візуалізацію відбувається. Даний фільм був удостоєний до нагород в наукових фестивалях світу. Документальному фільму вже 15 років, а він досі акутален в світлі сучасної науки.

Науково-популярний фільм - Танк на Місяці. (Tank on the Moon.)

Країни: США, Росія. Тривалість: 50 хвилин. Режисер: Ян Афанасьєв. Рік випуску: 2008.

Епоха холодної війни, космічна гонка між США і СРСР. Одним з найближчих об'єктів Землі в космосі є Місяць. Першими висаджуються на Місяці і ступають на її поверхня - США. Висадка на Місяць за програмою "Апполон" завершена успішно. Хоча цей факт багато хто ставить під сумнів, схильні вважати висадку американських астронавтів фальсифікацією. Здавалося, гонка програна. Але це тільки на перший погляд. Ось що точно не є фальсифікацією, - це винахід місяцеходу вченими Радянського Союзу, який був успішно доставлений на Місяць з метою вивчення її поверхні. У фільмі ви дізнаєтеся як саме народилася ідея створення місяцеходу і його подальша розробка. Усі найостанніші досягнення механіки та автоматики СРСР були покладені в основу проекту.

Венера - зловісний близнюк Землі. (Naked Science: Earth`s evil twin.)

Країна: Великобританія, Канада. Тривалість: 43 хвилини. Рік випуску: 2009. Режисери: Стівен Марш і Алан Хандел.

Планету Венера називають близнюком Землі через їх схожості в розмірах і наявності атмосфери. Це сама спекотна планета в сонячній системі з температурою поверхні - 482 0С. А адже це планета не сама наближена до Сонця. Меркурій - найближча планета, але парадоксально не сама спекотна. А вся справа в наявності атмосфери на Венері, що складається з сірчаної кислоти. Енергія не відбивається від поверхні на відміну від Меркурія, а навпаки накопичується. Створюється якийсь парниковий ефект. Ще пів століття тому вчені вважали, що на Венері може через наявність атмосфери бути життя схожа на земну з екваторіальним кліматом. Але запущений космічний корабель в СРСР дав інші результати. Але разом з цим народилася теорія, що раніше Венера була дуже схожа на Землю. Чим саме вона була схожа ви дізнаєтеся у фільмі.

Чудеса Сонячної системи. (Wonders of the Solar System.)

Виробництво: BBC. Країна: Великобританія. Рік: випуску 2010. Режисери: Міхаель Лачман і Пол Олдінг. Тривалість сезонів: 1 годину.

Чудеса Сонячної Системи - Імперія Сонця.

Чудеса Сонячної Системи - Порядок з Хаосу.

Чудеса Сонячної Системи - Тонка блакитна лінія.

Тисячі років людство дивилося на небо і не розуміло, що ж саме ховається за блискучими елементами. Місяць, Сонце та інші небесні тіла приймали за богів, а природні явища грози, блискавки за гнів божий. Ще древні астрономи вивчали розташування зірок і наносили їх на карту. Надалі цим користувалися мореплавці та сухопутні мандрівники для орієнтації на місцевості. Але як вони і де народжуються, вчені тих років не могли зрозуміти. Сучасний світ почав давати відповіді на питання, які довгий час людині здавалися нерозв'язним завданням. Принаймні сьогодні ми з допомогою технологій можемо отримати візуальне уявлення про космічні тілах, розглянувши їх за допомогою потужних телескопів c подальшим аналізом. На підставі проведених аналізів народжуються теорії і гіпотези. Але найчастіше все зводиться в область наукової фантастики. Фільм представлений в 5 сезонах.

Науково-популярний фільм - Як влаштований Всесвіт. How the Universe Works.

Виробництво Discovery. Країна США. Режисер: Торн Тоуненд і Джон Форд. Тривалість епізоду 40 хвилин. Складається з 8 епізодів.

Великий вибух.

Чорні діри.

Зірки.

Супернові зірки.

Планети.

Сонячні системи.

Даний фільм, що включає 8 епізодів можна сміливо вважати навчальних посібником в області астрономії. Важко уявити, що початок всесвіту була точка. Людина звикла думати відносно. Так, є супутники, які обертаються навколо планет, планети в свою чергу обертаються навколо Сонця. А ось навколо чого обертається Сонце? Ось тут то мозок і починає "зводити". Вже не можна ні з чим це порівняти, якесь почуття безмежності. Що ж думають з даного питання автори фільму і які теорії вчених існують в науці? Про все це ви можете дізнатися після перегляду фільму.