Чи є життя на Марсі

У різні часи жодна планета не цікавила людство так сильно як загадковий і незбагненний Марс.

Про можливість життя на Марсі розмірковують досі біологи, географи, астрономи і навіть уфологи в самих різних країнах світового співтовариства.

І хоча доказів існування життя на цій дивній планеті існує велика безліч, спростувань було знайдено також чимало. Тому питання залишається відкритим, а дослідження і наукові роботи ведуться і до цього дня. Достовірно невідомо, чим саме Марс привертає вчених і простих обивателів. Про життя на ньому почали міркувати ще багато століть тому, керуючись схожістю із Землею і близьким розташуванням до нашої планети. Тому з розвитком передових технологій і розробкою сучасного обладнання дослідження ведуться з застосуванням новітніх способів, прийомів, методик.

Сучасні методи пізнання «Червоної планети»

Ще в далекому 1965 були зроблені перші знімки поверхні планети Марс - за допомогою апарату «Маринер-4». З тих пір було запущено кілька космічних апаратів вдосконаленого рівня, які допомогли більш явно і чітко розглянути поверхню планети і виявити більшу частину існуючих знахідок.

Чи є життя на Марсі

Крім того, в найближчому майбутньому планується ще не одна експедиція в напрямку «Червоної» планети. Одна з них, можливо, розставить все по своїх місцях і дасть відповіді на хвилюючі всіх питання. А поки ми можемо задовольнятися тими чималими відомостями та інформацією, якими володіють вчені в даний час.

Нерозгадані таємниці Марса

Таємничий Марс вражає не тільки своєю величчю, але й дивовижними знахідками. Багато хто з них, виявлені в різний час, цілком могли б стати прямими доказами того що життя на Марсі все ж існував.
Наприклад, вченими багатьох країн доведено, що сухе і холодне в наш час Марс колись містив на своїй поверхні рясні водні ресурси. Про це свідчать виявлені і зафіксовані на фото висохлі русла річок з множинними гирлами і розгалуженнями. Залишки води були знайдені також у вигляді крижаних брил. Це є безпосереднім доказом і того, що на планеті була своя біосфера, яка могла розуміти існування гуманоїдів.

Чи є життя на Марсі

Про можливу наявність розумних істот на «Червоній» планеті цілком можуть говорити і інші різні знахідки, виявлені в ході численних досліджень. Серед них можна назвати такі докази як:

• Оригінальні утворення на поверхні планети, дуже схожі на людські обличчя - багато вчених називають це явище марсіанськими сфінксами;
  • Так звані «марсіанські» черепа, виявлені в одному з кратерів Марса (за словами більшості біологів, можна провести аналогію з черепами стародавніх ящерів або навіть сучасних гепардів);
  • Кілька десятків пірамід;
  • Невелика статуя - припустили, що це сидить жінка з простягнутою вперед рукою (на деяких знімках можна навіть розглянути невеликий постамент).

На питання, куди могла зникнути повноцінна, розвинена цивілізація, також існує кілька версій відповіді. Починаючи з виявлених глибоких кратерів на поверхні, які могли бути слідами падіння безлічі метеоритів, і закінчуючи гіпотезами про війну на планеті, в ході якої живі істоти були винищені. Мається версія і про що сталася колись космічної катастрофи, докорінно поміняла планету Марс.

Чи є життя на Марсі

Вважається, що найбільшою кількістю доказів і успішних фотокадрів володіють вчені та військові Сполучених Штатів, однак з 1960-х років вся інформація даного рівня міститься НАСА в найсуворішому секреті. Тому не дивно, що Америка може бути однією з перших країн, яка знайде відповіді на задані ще багато століть тому питання.

Як ще можна досліджувати загадкову планету?

Варто відзначити, що в багатьох країнах до питання дослідження життя на Марсі відносяться максимально серйозно, поставивши завдання на державний рівень. Дослідження фінансуються, винаходяться нові космічні апарати, ведуться постійні спостереження.

Чи є життя на Марсі

Досить цікаві та унікальні в своєму роді дослідження проводили в 2012 році вчені DLR - Німецького Аерокосмічного центру. Зібравши в Антарктиді і Альпах деякі види синьо-зелених водоростей і лишайників, вчені помістили їх в умови, максимально наближені до марсіанських. Для цього в окремій камері була змодельована атмосфера планети Марс - за допомогою певного тиску, температури, грунту і відповідного сонячного випромінювання. Протягом 34-денного періоду виявили, що рослини не тільки не загинули, а й активно фотосинтезируют.

Чи є життя на Марсі

Цим експериментом підтвердилися висновки про те, що живі істоти (в даному випадку - рослини) цілком могли б вижити на Марсі, будучи захищеними від ультрафіолетового випромінювання - наприклад, у невеликих печерах або скельних тріщинах.

Чи є життя на Марсі

Сучасні методи дозволяють користуватися навіть відомостями, отриманими за допомогою медіумів. За різними повідомленнями екстрасенсів можна припустити, що Марс дійсно колись був населений великою кількістю живих істот. Вірити таким джерелам чи ні - вже інше питання, як і те, яким чином в цьому випадку могла бути обезжізнена ціла планета.